Wersja beta sklepu. Dołożyliśmy wszelkich starań, by sklep był pozbawiony błędów. Jeżeli jednak Państwo takie zauważą, prosimy o informację: spizarnia@schroniskosmakow.pl

Telefon: +48 608 131 517

Mój koszyk 0

Dostawa

1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku innych krajów sprzedaż jest możliwa po uzgodnieniu jej warunków.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
5. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
6. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
7. Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary. W sytuacji, gdy klient życzy sobie fakturę musi o tym poinformować przy składaniu zamówienia.
8. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.