Dostawa

1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do każdego kraju na świecie do którego dociera poczta. Na terenie Polski wysyłki realizujemy następującymi formami dostaw:

a. Kurier Pocztex - od drzwi do drzwi - każda forma płatności

b. Pocztą Polską - odbiór w wybranym Urzędzie lub Filii Pocztowej - każda forma płatności

c. Pocztą Polską - odbiór w wybranym punkcie odbioru: Orlen, Żabka, Fresh Market, Ruch - płatność możliwa tylko z góry: przelew lub szybki przelew typu PAYu, brak możliwości płatności za pobraniem 

d. do Paczkomatów Inspost - płatność z góry lub płatność w Paczkomacie kartą przy odbiorze

e. Odbiór osobisty w restauracji - możliwe wszystkie formy płatności


2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad: produkt zgodny z opisem, nie uszkodzony, z poprawną datą ważności. 


3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. W 99 procentach przypadków jest to jeden dzień roboczy. Paczki zamówione do godziny 11:30 w dni robocze wysylamy jeszcze tego samego dnia. 

Dostawa na terenie Polski produktów o wartości co najmniej 100 złotych jest darmowa, niezależnie od formy płatności i formy dostawy. 


4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawców na adres wskazany w formularzu zamówienia.


5. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.


6. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy, w godzinach otwarcia Restauracji.  wskazanych na Stronie Internetowej Restauracji. 


7. Sprzedawca nie dołącza do przesyłki paragonu fiskalnego, albowiem wszystkie zakupy są opłacane za pośrednictwem przelewów, płatności elektronicznych lub pobrań. W tej sytuacji prawo zwalnia Sprzedawcę z obowiązku drukowania paragonu. Paragon jest wystawiany tylko przy odbiorze osobistym w restauracji i płatności gotówką lub kartą. Jeżeli Klient życzy sobie fakturę musi zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia. 


8. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy lub Kurier pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. 

9. Koszty dostawy podane są zawsze przy finalizacji zamówienia i zależą od formy płatności i formy dostawy. 

10. Każda paczka jest zabezpieczona przed uszkodzeniem, a każde szklane opakowanie ma dodatkową ochronę. Statystycznie jedna na 104 wysłane od nas paczki ulega zbiciu w trakcie dostawy. W takiej sytuacji prosimy o wypełnienie fomularza reklamacji, zrobienia zdjęcia i wysłanie tych informacji na adres: sklep@schroniskosmakow.pl Formularz reklamacyjny jest wysyłany na mejla przy potwierdzeniu zamówienia.