FAQ

 

Kiedy otrzymam zamówioną paczkę?

- Przesyłki zamówione do godziny 11:30 dnia roboczego wysyłamy w ten sam dzień. 99 procent paczek dociera do odbiorcy kolejnego dnia roboczego. Przesyłki, gdzie jako formę płatności wybrano zwykły przelew wysyłamy po wpłynięciu płatności na nasze konto. 

Moja paczka z konfiturami jest zbita, coś z niej cieknie. Co mam zrobić? 

- Wysyłamy delikatny, szklany towar. Każde opakowanie jest dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową, a wolne przestrzenie w paczce wypełnione. Statystycznie jednak na 104 wysłane paczki zdarza się nam jedna uszkodzona. W tej sytuacji prosimy po prostu wypełnić formularz reklamacyjny dołączony do potwierdzenia zamówienia, zrobić zdjęcia uszkodzeń i wysłać do nas: sklep@schroniskosmakow.pl Takie reklamacje rozpatrujemy niezwłoczenie. 

Rozmyśliłem się i nie chcę produktów, które mi dostarczono. 

-  Zgodnie z prawem każdy Klient ma 14 dni na zrezygnowanie z zakupów bez podawania przyczyny. W takiej sytuacji prosimy o wypełnienie formularza zwrotu towaru - dołączony do wiadomości potwierdzającej zamówienie, spakowanie produktów i ich odesłanie na adres: Kościuszki 94, 34-530 Bukowina Tatrzańska. Należność zwracamy na konto lub przekazem pocztowym. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. 

Chcę kupić produkty dla kogoś, jak to zrobić?

- Finalizując zamówienie w sklepie internetowym Schronisko Smaków Magda Gessler mają Państwo dwa adresy do podania: adres kupującego i adres dostawy. Jeżelli paczka ma trafić do kogoś innego niż kupujący, wówczas prosimy o podanie adresu tej osoby i to do niej pojedzie kurier. W takiej paczce nie będzie paragonu.. 

Dostałem inne produkty niż zamówiłem, a jeden z nich był przeterminowany. Co wtedy? 

- Taka sytuacja zdarza nam się raz na rok, ale się zdarza... Wszystkie produkty ze sklepu Magdy Gessler są pakowane pod nadzorem kamer, a produkty sprawdzane. Pracują u nas jednak tylko ludzie, więc ludzie czasami popełnią błąd. Nie hejtujcie nas wówczas, bo nie zrobiliśmy tego celowo. Zadzwońcie od razu: 608 480 209 lub napiszcie mejla: sklep@schroniskosmakow.pl Zareagujemy natychmiast i niezwłocznie wyślemy właściwe konfitury. 

Chciałbym złożyć większe zamówienie w ilościach hurtowych, na prezenty dla pracowników, albo do swojego sklepu. 

- Nie ma problemu. Wystarczy kontakt z nami: 608 480 209 - przygotujemy wówczas indywidualną ofertę.