Facebook Pixel

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówienie?

- Paczki nadajemy od poniedziałku do piątku. Z tym, że w piątki nie nadajemy jakichkolwiek paczek, które mają w składzie wędliny, pieczywo lub sery. Nie chcemy by te produkty leżały przez weekend w magazynach firm kurierskich.

Jaka jest waga produktów  i ich data ważności?

- Data ważności i waga każdego z produktów są podane na karcie każdego z produktów.

 Mam kod rabatowy, ale on nie zadziałał. Dlaczego?

- Wszystkie kody rabatowe jakie mamy działają w prosty sposób: zwykle obniżają cenę produktu o jakąś wartość. Kod rabatowy nigdy nie zadziała jednak na produkty alkoholowe oraz produkty, które już mają promocyjną cenę. Kod nie zadziała również jeżeli użyliście już w zamówieniu innego kodu rabatowego.

 Czy kurier umówi się ze mną na dostawę?

- Nie. Żadna firma kurierska nie ma obowiązku umawiania się z odbiorcą paczki na konkretną godzinę dostawy. Jeżeli nie jesteście pewni czy będziecie w domu w czasie, kiedy zwykle w Waszej okolicy kurier rozwozi paczki – zamówcie dostawę do pracy, do zaprzyjaźnionego sklepu obok, do znajomych którzy zawsze są w domu; albo do paczkomatu.

 Dostałem paczkę w której czegoś brakuje lub jakiś produkt jest uszkodzony. Co mam zrobić?

- Proszę odwiedzić dział reklamacje u dołu strony.

 Dlaczego w paczce nie było paragonu?

- Bo nie mamy obowiązku drukowania paragonu. Korzystamy ze zwolnienia z obowiązku wystawiania paragonów bowiem każda płatność w sklepie internetowym przechodzi przez konto bankowe. W takiej sytuacji nie ma potrzeby wystawiania paragonu.

 Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?

- Oczywiście, że tak. Konieczność wystawienia faktury prosimy jednak zaznaczyć w opcjach zamówienia. Faktura jest wysyłana na adres email podany przez Klienta. Na fakturze wyszczególnione są kupione pozycje wraz z ich cenami, nazwami i liczbą sztuk.

 Ile trwa dostawa paczki?

- Od momentu fizycznego wysłania 99 procent paczek dociera do Klientów w ciągu jednego dnia roboczego.

 Po jakim czasie od zamówienia otrzymam paczkę?

- Paczka jest wysyłana tego samego dnia jeżeli zostanie zamówiona do 12:00. Jeżeli zależy Ci na czasie i złożyłeś zamówienie później zadzwoń do nas. Jeżeli kurier jeszcze nie odjechał – postaramy się ją spakować i wysłać. Kurierzy są u nas zwykle między godziną 14:30; a 15:00. Po tym czasie paczki już tego samego dnia nie wyślemy.

 Gdzie znajdę numer przesyłki?

- Po nadaniu etykiety kurierskiej na email Klienta wysyłamy jej numer.  Mając numer możecie śledzić paczkę na stronię każdego z przewoźników.

 Jak długo trwa dostawa zagraniczna?

- Wszystkie wysyłki zagraniczne realizujemy firmą kurierską UPS.  Im dalej od Polski – tym paczka dłużej idzie. Zwykle dostawa na terenie Europy trwa 3-4 dni robocze. Proszę pamiętać o tym, że w większości krajów europejskich kurierzy nie umawiają się na dostarczenie paczki i jest tylko jedna próba doręczenia. Każda kolejna jest dodatkowo płatna. Zamawiajcie więc paczkę pod taki adres, pod którym jesteście w porach, kiedy jeździ kurier na danym terenie