Reklamacje

Jeżeli są Państwo na tej stronie to jest nam bardzo przykro, bo coś poszło nie tak. Na 1000 wysłanych paczek mamy jedną reklamację. Jeżeli to trafiło na Was, macie szczęście. A tak zupełnie poważnie. Paczki pakujemy bardzo starannie: zabezpieczamy każdy produkt osobno, wypełniamy wolne przestrzenie; a całość pakujemy do grubych kartonów, które znakujemy nalepką nie rzucać. Ludzie są jednak tylko ludźmi i zdarza się, że paczka w transporcie dostaje skrzydeł, albo kurier postanowi sprawdzić jej wytrzymałość. Wówczas szkło pęka lub uszkadza się nakrętka i produkt wycieka. Każdą paczkę mamy ubezpieczoną i jeżeli zdarzy się Wam taka sytuacja, prosimy o krótkiego emaila na adres: sklep@schroniskosmakow.pl i dołączenie zdjęcia uszkodzonego produktu. Zajmiemy się sprawą niezwłocznie.

Druga przyczyna reklamacji jakie się zdarzają, ale jeszcze rzadziej, bo dotyczą 1 produktu na tysiąc wysłanych – to popsucie się produktu. Produkujemy wyłącznie naturalne wyroby, pozbawione chemicznych konserwantów. Jedyną metodą ich konserwacji jest pasteryzacja. Sporadycznie zdarza się wada fabryczna nakrętki, która przepuści powietrze i wówczas produkt się popsuje. Wówczas również poprosimy o krótkiego emaila, a reklamację rozpatrzymy niezwłocznie.

Trzecia przyczyna reklamacji, to pomylony produkt. Paczki pakujemy pod nadzorem kamer, każdą paczkę przed spakowaniem sprawdzamy, ale raz na 300 wysłanych paczek coś pomylimy. Jak na Waszą korzyść, to potraktujcie to jako prezent. Jak na niekorzyść, również prosimy o email.